Witam Wszystikich i pozdrawiam!!!
Na co zwrócić uwage przy O2 1.8 TSI?
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Na co zwrócić uwage przy O2 1.8 TSI?
Witam
To mój drugi post na forum. Mam pytanie czy ktoś ma jakieś rady odnośnie użytkowania octavi z tym silnikiem? To moja pierwsza skoda wcześniej mialem vectre ale potrzbowalem coś nowszego na firme? Czy ktoś zna jakieś dobre środki do czyszczeenia tapicerki skórzano-materiałowej?
-
-
Pytanie zadane dość nieprecyzyjnie mówiąc eufemistycznie:-) Jakich rad oczekujesz? Ja przesiadłem się na 1.8 TSI z 90-cio konnego diesla i jak na razie mam nieustającego banana Pisałem już na forum o tym, że musiałem nieco zmienić przyzwyczajenia z odbierania silnika 'na słuch' - co w przypadku ALH było dość proste - na posługiwanie się obrotomierzem, zwłaszcza w niższym zakresie obrotów kiedy tsi po prostu nie słychać.
Kiedy kupiłeś ten samochód? Na pewno masz silnik z serii BZB?
Komentarz
-
-
Co do rodzaju silnika to nie jestem pewien bo jest jeszcze druga wersja A... ale nie wiem w jaki sposób odróżnić jedną od drugiej może coś podpowiesz samochód z 2007 roku. Co do silnika to ja przesiadlem sie z 211km vectry wiec troche mocy mi brakuje ale jak skonczy sie gwarancja to napewno rozejrze się z jakims CHIPEM. Co do silnika i ekspluatacji to wiem ze turbo trzeba studzic ale moze jakies ogolne uwagi na temat olejów ich wymiany pasków itp. Tak z ciekawości to ile Ci Twój pali?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez FidelCzy ktoś zna jakieś dobre środki do czyszczeenia tapicerki skórzano-materiałowej?Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez FidelCo do rodzaju silnika to nie jestem pewien bo jest jeszcze druga wersja A... ale nie wiem w jaki sposób odróżnić jedną od drugiej może coś podpowiesz samochód z 2007 roku. Co do silnika to ja przesiadlem sie z 211km vectry wiec troche mocy mi brakuje ale jak skonczy sie gwarancja to napewno rozejrze się z jakims CHIPEM. Co do silnika i ekspluatacji to wiem ze turbo trzeba studzic ale moze jakies ogolne uwagi na temat olejów ich wymiany pasków itp. Tak z ciekawości to ile Ci Twój pali?
Co to znaczy, że trzeba studzić ?Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez _JakubCo to znaczy, że trzeba studzić ?
Komentarz
-
-
Ja też za chwilę odbiorę nową Skode Octavie II FL 1.8 TSI (160 KM). Mam pytanie jak obchodzić się z tym silnikiem. Może trochę będą to pytania laika ale wybaczcie:
- czy taki samochód trzeba "docierać" - słyszałem, że to już nie te czasy żeby trzeba docierać samochody, z drugiej strony słyszałem też, że jak się nie da samochodowi na początku w kość to będzie ociężały; czyli jak jeździć na początku, agresywnie czy spokojnie, czy normalnie się tym nie przejmować ?
- jak ten silnik będzie się zachowywał np w korkach, przy wolnej jeździe, czy tu będzie się lepiej jeździło niż dieslem ?
- czy ten silnik lubi wolną jazdę, czy mu to wychodzi na zdrowie ?
Proszę o odpowiedzi.
Pozdrawiam
[ Dodano: Sob 14 Mar, 09 00:11 ]
Zamieszczone przez ufoZamieszczone przez _JakubCo to znaczy, że trzeba studzić ?Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez _Jakub- czy taki samochód trzeba "docierać"
po prostu NORMALNIE, potrzebujesz przyspieszyć, przyspieszasz, nie ma co się tu szczypać, że tylko do 3000 itp. to nie jest normalna jazda.
Zamieszczone przez _Jakub- jak ten silnik będzie się zachowywał np w korkach, przy wolnej jeździe, czy tu będzie się lepiej jeździło niż dieslem ?
Zamieszczone przez _Jakub- czy ten silnik lubi wolną jazdę, czy mu to wychodzi na zdrowie ?
Zamieszczone przez _JakubPo pełnym obciążeniu, czyli ???
przy czym tu nie tyle chodzi o schłodzenie turbo czy silnka (chociaż oczywiście też) co raczej oto, że przy pełnym obciążeniu turbina rozkręca się do bardzo wysokich obrotów, a że jest smarowana olejem od silnika, to jego wyłączenie powoduje odcięcie smarowania i wirnik potrafi się jeszcze na sucho kręcić minutę czy nawet dwie - i to jest najbardziej szkodliwe, ale to nie jest tak, że masz za każdym razem stać w pierdzącym aucie 2 minuty, proponuję podejść do tego na spokojnie, jechałeś ostatni odcinek lajtowo, może przed samym parkowaniem stałeś na światłach - czekasz krócej, sunąłeś w trasie 2 paczki non stop coś wyprzedzając z pedałem w podłodze - czekasz dłużej, ale NIKT NIE POWIE CI JAKDŁUGO MASZ CZEKAĆ
musisz to brać na wyczucie.
i to wszystko już było, było, było, żeby nie być gołosłownym:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz